سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | مشارکت کودکان در انتخابات ریاست جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) مدیریت شهری مشهد از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد مشارکت بیشتر در انتخابات استفاده کرد ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوارهای وکیل‌آباد و ملک‌آباد مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«مشهد» فردا (۲۰ تیرماه) گرم‌ترین روز هفته را تجربه می‌کند | دمای ۴۱ درجه‌ای در گرم‌ترین ساعات

  • کد خبر: ۱۷۳۴۷۳
  • ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
«مشهد» فردا (۲۰ تیرماه) گرم‌ترین روز هفته را تجربه می‌کند | دمای ۴۱ درجه‌ای در گرم‌ترین ساعات
بر اساس نقشه‌های هواشناسی، روند افزایش دما تا فردا (سه‌شنبه) در اغلب مناطق کشور ادامه دارد و مشهد فردا گرم‌ترین روز هفته را تجربه خواهد کرد. فردا یکی از گرمترین روز‌های تابستان در مشهد است و در گرم‌ترین ساعات دمای مشهد به ۴۱درجه می‌رسد.

آذر رضایی‌پور، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با بیان اینکه روند افزایش دما تا اواسط هفته ادامه دارد، گفت: طی روز سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا به ۴٠ درجه و بالاتر از ۴٠ درجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای هوای ١۴ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ۴١ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ٣۵ و ٢١ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٨ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ٢٣ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی ضمن ادامه روند افزایش دما تا اواسط هفته، طی روز سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا به ۴٠ درجه و بالاتر از ۴٠ درجه خواهد رسید.

وی گفت:، اما از روز پنج شنبه روند کاهش دما در سطح استان آغاز می‌شود. همچنین از روز چهارشنبه تا جمعه بر شدت و سرعت باد افزوده خواهد شد.

گفتنی است؛ از عصر امروز شاهد وزش باد لحظه‌ای در نواحی غربی استان و ارتفاعات خواهیم بود.

توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ۵۶ بوده و امروز مشهد با شاخص ۶۶ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌های سرافرازان، هفت‌حوض، خاقانی، آوینی در شرایط پاک قرار دارد.

«مشهد» فردا (۲۰ تیرماه) گرم‌ترین روز هفته را تجربه می‌کند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->